És un tràmit preceptiu per a comprovar que l'activitat que es pretén dur a terme és compatible amb el planejament urbanísitic i amb les ordenances municipals.
Persones físiques: poden triar entre presentació telemàtica o presencial:
Persones jurídiques: hauran de presentar els documents ÚNICAMENT de manera telemàtica:
Nota: Els documents requerits en el tràmit, hauran de presentar-se en format PDF
Taxa per actuacions administratives
La generació de l'autoliquidació en línia es realitzarà en el següent enllaç: [Generar autoliquidació]
En eixe mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:
És OBLIGATORI indicar la referència cadastral de l'immoble on se situarà la instal·lació/activitat, que es podrà obtindre en la SEU ELECTRÒNICA DEL CADASTRE.
L'Informe Urbanístic Municipal emès serà vinculant quan siga negatiu, i haurà d'emetre's en el termini màxim d'un mes des de la seua sol·licitud. En el cas de no emetre's en el termini assenyalat, podrà presentar-se la sol·licitud o formulació de l'instruments d'intervenció ambiental que procedisca, amb expressa indicació de la data en què va ser sol·licitat.