Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE PICANYA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE PICANYA

IF.206 Sol·licitud al sistema de videovigilància

Escut de AJUNTAMENT DE PICANYA
Seu Electrònica > IF.206 Sol·licitud al sistema de videovigilància

IF.206 Sol·licitud al sistema de videovigilància

OBJECTE

Exercici del dret d'accés a les imatges captades a través dels sistemes de videovigilància, que estiguen sent tractats per l'Ajuntament de Picanya, en atenció al que es disposa en l'article 13 del REGLAMENT (UE) 2016/679 DEL PARLAMENT EUROPEU I DEL CONSELL de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques, pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i a la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

FORMES DE PRESENTACIÓ

Persones físiques: poden triar entre presentació telemàtica o presencial:

  • Telemàticament
    • Polsant el botó “Nova sol·licitud” situat al final d'aquesta pàgina, per a iniciar el trámit.
  • Presencial
    • En el Registre d'Entrada de l'Ajuntament de Picanya, situat en el Servei Picanya Diga'm (Pl. Espanya, 1).
      Horari: de dilluns a dijous: de 09.00 a 19.00 hores i divendres de 09.00 a 15.00 hores,  s'atendrà amb CITA PRÈVIA.
    • En els llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Persones jurídiques: hauran de presentar els documents ÚNICAMENT de manera telemàtica:

  • Telemàticament
    • Polsant el botó “Nova sol·licitud” situat al final d'aquesta pàgina, per a iniciar el trámit.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

  1. Documentació acreditativa de la seua petició (denúncia per robatori, per lesions o qualsevol altre document justificatiu relacionat amb el fet ocorregut)

En cas d'actuar per mitjà de representant, a més:

  1. Documentació acreditativa de la representació

NORMATIVA

INFORMACIÓ ADDICIONAL

En virtut de l'article 13 RGPD, i de la mateixa Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, l'AJUNTAMENT DE PICANYA informa:

  1. La finalitat de la instal·lació i ús de càmeres de vídeo és el control, regulació, vigilància i disciplina del trànsit.
  2. Responsable del Tractament:
  3. Pot exercitar els seus drets d'accés, limitació del tractament i, si és el cas, supressió, davant el Responsable del Tractament, AJUNTAMENT DE PICANYA, presentant un escrit de manera presencial o telemàticament.
  4. Les imatges es conservaran per un termini màxim d'un mes a comptar des de la data de la seua recollida, llevat que hagueren de ser conservats per a acreditar la comissió d'actes que atempten contra les persones, béns o instal·lacions, a la disposició de l'autoritat competent en termini màxim de 72 hores des que es tinga coneixement de la gravació. No sent aplicable a estos tractaments l'obligació de bloqueig.
  5. La legitimació utilitzada per a la captació d'imatges és l'interés públic (Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local;(Art. 6.1.e) RGPD.
  6. Les imatges poden ser tractades o cedides a les Forces i Cossos de Seguretat, així com òrgans judicials, i resta de supòsits previstos segons Llei.
  7. No es preveuen transferències internacionals d'aquestes dades.
  8. En cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant el Delegat de Protecció de Dades (dpd@picanya.org) o davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).

Requisits de la sol·licitud

  • La sol·licitud no requereix signatura
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE PICANYA - P4619500D
Pl. Espanya, 1
46210 Picanya (Valencia)
Precarga de imagen Precarga de imagen