Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE PICANYA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE PICANYA

DL.256 Selecció de personal per a tallers d'ocupació per a dones (alumna/ treballadora)

Escut de AJUNTAMENT DE PICANYA
Seu Electrònica > DL.256 Selecció de personal per a tallers d'ocupació per a dones (alumna/ treballadora)

DL.256 Selecció de personal per a tallers d'ocupació per a dones (alumna/ treballadora)

Des del dia 27/05/2024 fins al dia 28/05/2024

OBJECTE

Participació en el procés selectiu de l'alumna/treballadora del projecte de taller d'ocupació per a dones.

DOCUMENTACIÓ QUE APORTAR

Documentació per a tots els casos:

  1. DNI/NIE de la persona sol·licitant anvers i revers
  2. Declaració responsable de no haver abandonat un programa mixt d'ocupació-formació, abans de la finalització d'este, per a iniciar un altre programa mixt d'ocupació-formació en el mateix exercici, amb referència a programes finançats amb càrrec als pressupostos dels anys 2020, 2021 i 2022. Les persones candidates que no complisquen esta condició no podran participar en el procés de selecció. (*)
  3. Declaració responsable d'haver-hi o no participat en un programa mixt d'ocupació-formació, en el mateix exercici, amb referència a programes finançats amb càrrec als pressupostos dels anys 2020, 2021 i 2022. (*)
  4. Titulació acadèmica, qualsevol de les següents titulacions:
  • Títol de Gradutat en Educació Secudaria Obligatòria (ESO)
  • Certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família professional
  • Certificat de professionalitat del mateix nivell

(*) Disponible en l'apartat “PLANTILLES DE DOCUMENTS A PRESENTAR" d'aquesta pàgina, per a descarregar, emplenar i adjuntar en aquest mateix tràmit

Documentació addicional necessària segons el cas:

En cas de situacions de violència sobre la dona:

  • Resolució judicial que reconega, encara que només siga de manera indiciària o incidental, l'existència d'un acte de violència sobre la dona. O l'informe del Ministeri Fiscal del contingut del qual es desprenga que existeixen indicis que la demandant és víctima d'esta violència, la presentació de l'atestat policial o fins i tot del certificat acreditatiu d'atenció especialitzada per un organisme públic competent en matèria de violència sobre la dona.

En cas de discapacitat:

  • Certificació del grau de discapacitat, de la persona preseleccionada, reconeguda superior al 33% o reconeixement de pensió d'incapacitat permanent en grau de total, absoluta o gran invalidesa o de pensió de classes passives de jubilació o de retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat, tot això d'acord amb la nova redacció del que es considera “persones amb discapacitat” realitzada per la Llei 3/2023 d'Ocupació, que no impossibilite per a desenvolupar el lloc de treball a ocupar en el projecte.

En cas d'estar en situació d'exclusió social:

  • So·licitud de presentació o certificat dels serveis socials públics de la situació o risc d'exclusió social (inclosa la situació o risc d'exclusió social per risc de desnonament) de la persona preseleccionada, la data d'emissió de la qual estiga dins dels sis mesos anteriors a la data de finalització del termini de presentació de la sol·licitud.

En cas de persones desocupades de baixa qualificació:

  • Es considera que són persones desocupades de baixa qualificació aquelles que no estiguen en possessió d'un carnet professional, certificat de professionalitat de nivell 2 o 3, títol de formació professional, secundària o superior. Per a justificar aquest extrem el candidat haurà de presentar una declaració responsable en tal sentit (disponible en l'apartat "PLANTILLES DE DOCUMENTS A PRESENTAR" d'esta pàgina, per a descarregar, omplir i adjuntar en este mateix tràmit)

En cas d'acreditació de persona Trans:

  • Resolució del Registre Civil per la qual es resol la petició de canvi de nom i sexe registrals regulada en l'art. 44.9 de la Llei 4/2023, de 28 de febrer, per a la igualtat real i efectiva de les persones trans i per a la garantia dels drets de les persones LGTBI o de la documentació administrativa expedida per la Generalitat Valenciana d'acord amb la identitat de gènere manifestada, necessària per a l'accés als serveis administratius i de tota índole, segons el que es preveu en l'article 9 de la Llei 8/2017, de 7 d'abril, de la Generalitat, integral del reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere en la Comunitat Valenciana.

En cas de famílies monoparentals i monomarentales:

  • S'acreditarà mitjançant el corresponent títol oficial emés per la conselleria competent en diversitat familiar, d'acord amb el Decret 19/2018, de 9 de març, del Consell, pel qual es regula el reconeixement de la condició de família monoparental en la Comunitat Valenciana.

En cas de ser receptor/a de el la Renda Valenciana d'Inclusió:

  • Resolució d'aprovació de la Renda Valenciana d'Inclusió per la Vicepresidència segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge

FORMES DE PRESENTACIÓ

Persones físiques: poden triar entre presentació telemàtica o presencial:

  • Telemàticament
    • Polsant el botó “Nova sol·licitud” situat al final d'aquesta pàgina, per a iniciar el trámit.
  • Presencial
    • En el Registre d'Entrada de l'Ajuntament de Picanya, situat en el Servei DIGA'M (Pl. Espanya, 1).
      Horari: pot consultar l'horari del Servei DIGA'M ací i s'atendrà amb CITA PRÈVIA
    • En els llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
El termini de sol·licitud està actualment tancat
AJUNTAMENT DE PICANYA - P4619500D
Pl. Espanya, 1
46210 Picanya (Valencia)
Precarga de imagen Precarga de imagen