Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE PICANYA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE PICANYA

UR.241 Ajudes per al pagament d'honoraris professionals per a l'obtenció de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici (IEE)_Convocatòria 2024

Escut de AJUNTAMENT DE PICANYA
Seu Electrònica > UR.241 Ajudes per al pagament d'honoraris professionals per a l'obtenció de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici (IEE)_Convocatòria 2024

UR.241 Ajudes per al pagament d'honoraris professionals per a l'obtenció de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici (IEE)_Convocatòria 2024

Des del dia 08/04/2024 fins al dia 30/11/2024

OBJECTE

Articular ajudes per al pagament d'honoraris professionals per a l'obtenció de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici.

PERSONES BENEFICIÀRIES

Comunitats de propietaris o persones propietàries úniques d'edificis residencials, ja siguen unifamiliars o plurifamiliars, que hagen registrat este informe amb posterioritat a 1 de gener de 2024.

Estes edificacions han d'estar situades en el terme municipal de Picanya.

FORMES DE PRESENTACIÓ

Persones físiques: poden triar entre presentació telemàtica o presencial:

  • Telemàticament
    • Polsant el botó “Nova instància” situat al final d'esta pàgina, per a iniciar el tràmit.
       
  • Presencial
    • En el Registre d'Entrada de l'Ajuntament de Picanya, situat en el Servici DIGA'M (Pl. Espanya, 1) 
      Horari: pot consultar l'horari del Servicio DIGA'M açí i s'atendrà ambCITA PREVIA
    • En els llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Persones jurídiques: hauran de presentar els documents ÚNICAMENT de manera telemàtica:

  • Polsant el botó “Nova instància” situat al final d'esta pàgina, per a iniciar el tràmit.
  • En els llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Persones jurídiques: hauran de presentar els documents ÚNICAMENT de manera telemàtica:

  • Telemàticament
    • Polsant el botó “Nova instància” situat al final d'esta pàgina, per a iniciar el tràmit.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR

  1. Acta de la Comunitat de Propietaris en la qual s'aprova sol·licitar l'ajuda i nomenament d'una persona integrant de la Comunitat de Propietaris que actuarà en qualitat de representant davant l'Ajuntament de Picanya (únicament per als casos de Comunitats de Propietaris).
  2. Factura proforma o pressupost d'honoraris per a la realització de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici.

En cas de tindre realitzat l'Informe d'Avaluació de l'Edifici, a més de la documentació anterior:

  1. Justificant de presentació de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici en el registre autonòmic

En cas de no autoritzar l'Ajuntament de Picanya a fer la consulta interactiva de documentació (article 95.1.k) de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària i l'article 28.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú), a més de la documentació anterior:

  1. Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Agència Tributària
  2. Certificat d'estar al corrent del pagament d'obligacions amb la Seguretat Social

FINANÇAMENT

L'import de la subvenció serà d'un màxim de 500,00 € per Informe d'Avaluació de l'Edifici.

NORMATIVA

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE PICANYA - P4619500D
Pl. Espanya, 1
46210 Picanya (Valencia)
Precarga de imagen Precarga de imagen