Actualització de les dades inscriptibles d'una associació o unió d'associacions en el Registre Municipal d'Associacions Veïnals de Picanya (RMAV).
1. Actualització anual. El mes de gener, del programa anual d'activitats, el pressupost anual i la certificació actualitzada del nombre de persones associades.
2. Modificacions dades. En el termini d'un mes des que es produïsquen, de les modificacions que tinguen lloc durant la vida de l'associació, particularment, les relatives als seus estatuts, a la seu social, a la renovació de l'òrgan de representació i qualsevol altra dada inscriptible d'acord amb la normativa vigent.
Nota:L'incompliment d'aquestes obligacions documentals impossibilita l'accés als recursos municipals destinats a les associacions i pot donar lloc al fet que l'Ajuntament done de baixa a l'entitat en el Registre Municipal d'Associacions Veïnals de Picanya.
Persones jurídiques: hauran de presentar els documents ÚNICAMENT de manera telemàtica:
(*) Aquests formularis són models que s’ofereixen a les associaions com a suport per realitzar la documentació. Si l’entitat realitza aquest documents en un format diferent, podrà adjuntar els documents propis en la realització del tràmit.