És el tràmit a través del qual la persona o empresa que ha sol·licitat una llicència ambiental, comunicació innòcua, declaració responsable ambiental i/o llicència d'edificació o declaració responsable d'obra en tramitació, posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent expedient.
Persones físiques: poden triar entre presentació telemàtica o presencial:
Persones jurídiques: hauran de presentar els documents ÚNICAMENT de manera telemàtica:
Amb caràcter general, per a totes les sol·licituds:
En cas de tractar-se de subrogació d'expedients d'activitats en tramitació:
Persona jurídica
Comunitat de béns
En el cas d'existir qualsevol tipus d'aval o fiança (només en el cas de subrogació de llicències d'obres)
Taxa per actuacions administratives
La generació de l'autoliquidació en línia es realitzarà en el següent enllaç: [Generar autoliquidació]
(seleccionar del LLISTAT D’AUTOLIQUIDACIONS, l’opció -→ 8.- TAXA PRESTACIÓ SERVEI D'INTERVENCIÓ AMBIENTAL)
En eixe mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:
És OBLIGATORI indicar la referència cadastral de l'immoble, que es podrà obtindre en la SEU ELECTRÒNICA DEL CADASTRE