Es el trámite a través del cual la persona o empresa titular que dispone de licencia/declaración de obras vigente, pose en conocimiento del Ayuntamiento que transmite el correspondiente título que lo habilitaba para realizar las obras.
Esta comunicación sirve para acreditar el cambio de titularidad en los derechos y deberes derivados de la licencia o declaración responsable.
Persones físiques: poden triar entre presentació telemàtica o presencial:
Persones jurídiques: hauran de presentar els documents ÚNICAMENT de manera telemàtica:
Taxa per actuacions administratives
La generació de l'autoliquidació en línia es realitzarà en el següent enllaç: [Generar autoliquidació]
(seleccionar del LLISTAT D’AUTOLIQUIDACIONS, l’opció -→ 1.- IMPOST SOBRE CONSTRUCCIONS, INSTAL·LACIONS I OBRES I TAXA PER ATORGAMENT DE LLICÈNCIES URBANÍSTIQUES)
En eixe mateix enllaç es podrà realitzar el pagament mitjançant targeta bancària.
En cas de voler realitzar el pagament en efectiu:
És OBLIGATORI indicar la referència cadastral de l'immoble, que es podrà obtindre en la SEU ELECTRÒNICA DEL CADASTRE