Servici d'atenció domiciliària que funciona a través de la línia telefònica, amb un equip de comunicació i informàtic específic situat en un Centre d'Atenció i en el domicili de les persones, permetent a estes mitjançant la utilització d'un polsador portàtil, entrar en contacte verbal “mans lliures”, les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any, amb un centre atés per personal especialitzat per a donar resposta adequada a la crisi plantejada, bé per si mateix o mobilitzant altres recursos humans i materials, propis de la persona o existents en la comunitat.
Persones majors de 65 anys o de 60 anys amb grau de discapacitat reconegut igual o superior al 65%, en situació de risc psicosocial o físic, que visquen soles, convisquen amb persones de semblant edat i característiques o romanguen soles durant gran part del dia a pesar que convisquen amb unes altres
De manera obligatòria:
(1) disponibles en l'apartat “PLANTILLES DE DOCUMENTS A PRESENTAR" d'aquesta pàgina, per a descarregar, emplenar i adjuntar en aquest mateix tràmit
De manera opcional:
1. Documente renúncia
1. Documente desistiment
1. Document baixa
En cas d'actuar por mitjà de representant, a més:
Persones físiques: poden triar entre presentació telemàtica o presencial: