L'Ajuntament donarà de baixa d'ofici, per inscripció indeguda, als qui figuren empadronats/des incomplint els requisits legalment establits, una vegada comprovada aquesta circumstància en el corresponent expedient en el qual es donarà audiència a la persona interessada.Si la persona interessada no manifestara expressament la seua conformitat amb la baixa o no efectuara al·legacions, aquesta només podrà dur-se a terme amb l'informe favorable del Consell d'Empadronament.
(*) No serà obligatòri, en cas que la propietat puga ser comprovada per part de l'Ajuntament.
Nota: Els documents requerits en el tràmit, hauran de presentar-se en format PDF
Els/Les veïns/veïnes tenen l'obligació de comunicar a l'Ajuntament les variacions en les seues circumstàncies personals, en la mesura en què impliquen una modificació de les dades que han de figurar en el padró municipal d'habitants amb caràcter obligatori ( Art. 68 RD 1690/1986, del Reglament de Població i Demarcació Territorial).Als habitants als qui se'ls inicie un expedient de baixa per inscripció indeguda se'ls remetrà una notificació amb justificant de recepció, en la qual se'ls donarà compte del procediment de baixa, concedint-los un termini de 10 dies per a regularitzar la seua situació padronal, advertint-los que, en cas contrari, es continuarà el procediment de baixa fins a la seua resolució.